Status zamówienia

 

NOWE - zamówienie wpłynęło do systemu i oczekuje na dalszą realizację.

OCZEKUJE NA PŁATNOŚĆ - dotyczy zamówień opłacanych przed wysyłką. Czekamy, aż płatność zostanie zaksięgowana na naszym koncie.

W REALIZACJI - zamówienie zostalo opłacone lub wybrano metodę płatności przy odbiorze. Towary sa kompletowane na magazynie i przygotowywane do wysyłki.

GOTOWE DO ODBIORU - przy składaniu zamówienia została wybrana opcja odbioru osobistego. Paczka jest już przygotowana do odebrania pod adresem:

CEZETEL Olsztyn sp. z o.o. ap. k.,

ul. Piłsudskiego 54

10-450 Olsztyn

Od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30.

GOTOWE DO WYSYŁKI - zamówienie zostało skompletowane i zostanie niebawem wysłane. 

ZAMÓWIENIE ZREALIZOWANE - zamówienie zostalo wysłane.

ZAMÓWIENIE ODEBRANE - zamówienie zostalo odebrne osobiście.

DO WYJAŚNIENIA - zamówienie wymaga wyjaśnienia i dodatkowego kontaktu.

USUNIĘTE - zamówienie zostało usunięte.

ZWROTY I REKLAMACJE - reklamacja lub informacja o zwrocie została wprowadzona do systemu.

ZWROTY I REKLAMACJE UWZGLĘDNIONE - zwrot lub reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

ZWROTY I REKLAMACJE NIEUWZGLĘDNIONE - zwrot lub reklamacja nie została uwzgledniona.

 

O każdym zmianie statusu zamówienia informujemy drogą mailową.

ROZKŁAD JAZDY

Kupuj
bezpiecznie

  • Płatność
    kartą, przelewem lub
    za pobraniem
  • Pomoc konsultanta
    pn-pt: 7:30 - 16:30
  • Darmowy transport
    powyżej 500 zł brutto
  • Superszybka dostawa
    nawet w 24h

Szukasz czegoś czego nie ma w lokomotywie?